Mijn Service

Bij schade laten wij  u niet in de steek!

Als verzekeringstussenpersoon staan wij meer dan 100% achter U! Ontevredenheid bij mensen over hun verzekering heeft vaak te maken met de schaderegeling en soms ook het feit dat men zich initieel verkeerd verzekerd, zonder dit echt te weten.   Dit laatste zal bij ons zeker niet gebeuren want wij analyseren uw contracten en behoeftes  volledig en wijzen u op de punten die voor verbetering vatbaar zijn.   Uiteraard kiest u zelf hoe u zich wenst te verzekeren, maar ons advies kan u wel helpen bij uw keuzes.

Inzake de schade-dossiers:

Onze service houdt niet op bij een snelle en correcte schadeafhandeling. Een schadegeval of een ongeval betekent meer dan alleen financieel verlies; administratieve rompslomp, juridische problemen …

Wij zijn er voor U, Verzekeren is méér dan alleen een geldkwestie.

Aan de hand van de ingewonnen inlichten bepalen we  welke stappen er moeten ondernomen worden.  In sommige gevallen kunnen wij zelf de schade regelen zonder tussenkomst van een expert.  In andere gevallen stellen wij een expert aan en volgen dit dossier ook dagelijks op.

Indien het mogelijk is vragen we aan de verzekeringsmaatschappij  een rechtstreekse regeling en uitbetaling met de hersteller, zodat u zich ook geen zorgen hoeft te maken over de betalingen.

Om problemen in schade-afhandelingen te voorkomen is ook een goede rechtsbijstand onontbeerlijk.    Hiervoor werken wij samen met de pionier van de rechtsbijstand, namelijk D.A.S.    Zij zijn dé onafhankelijke verzekeraar op de markt en dit is zeker belangrijk naar belangenconflicten toe.    Uit ervaring kunnen we stellen dat in bijna 40 % van de schadegevallen de tussenkomst van een rechtsbijstand noodzakelijk is.   In 2019 kwam ook de fiscale rechtsbijstand polis op de markt.  (Premie 40 % aftrekbaar via de belastingen).    Gezien er zoveel verschillende formules in rechtsbijstand mogelijk zijn, is ons advies hier ook onmisbaar in.  Graag overlopen we samen met u welke formules op uw situatie van toepassing zijn.   Contacteer ons hiervoor vrijblijvend tijdens de telefonische openingsuren.

Wij staan steeds open voor verbeteringen.  Heeft u  een opmerking of een tip hoe we onze service nog kunnen verbeteren, laat het ons weten via mail of telefoon, en wij bekijken of we uw idee kunnen integreren in ons verwerkingsproces.